marți, 2 aprilie 2019

Bună dimineața cu iubire și recunoștință!

Ieri, la îndemnul unei ființe dragi mie, am făcut un exercițiu mic și nevinovat dar care mi-a umplut sufletul de amintiri frumoase. M-a făcut să mă gândesc și să-mi amintesc cu nostalgie de persoane de mult plecate din viața mea, persoane cărora le-am mulțumit așternându-le numele pe hârtie, pentru tot ce m-au învățat, pentru zâmbetele pe care mi le-au adus pe buze, pentru lacrimile pe care mi le-au șters cu răbdare, pentru încrederea pe care au arătat că o au în persoana mea atunci când eu însămi nu o aveam, pentru blândețea cu care mi-au fost profesori și maeștri și pentru înțelepciunea cu care m-au ghidat de-a lungul formării mele.

Tuturor acestor oameni care și-au adus contribuția la formarea omului care sunt eu astăzi, le mulțumesc din tot sufletul și le dăruiesc recunoștința mea eternă.

Vă îndemn și pe voi, cei ce-mi citiți cu multă răbdare postările, să faceți un mic exercițiu: alegeți-vă o persoană care și-a lăsat amprenta în mod pozitiv asupra persoanei voastre și oferiți-i recunoștința voastră.

O zi senină, magică, plină de binecuvântări, bucurie și spor să avem astăzi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu