marți, 14 august 2018

Bună dimineața cu drag și cu bucurie vă urez din colțul meu de București!

Cineva spunea acum ceva vreme că numele orașului nostru vine de la Bucurie, așadar să fim bucurie pentru noi și pentru cei din jurul nostru.

Am făcut mai demult, acum vreo câțiva ani, în timp ce mergeam spre facultate, un mic experiment social în urma căruia am putut observa cum se propagă zâmbetul de pe o figură pe alta.

Coborâsem pe peronul metroului și acesta tocmai ce plecase din stație (fără mine, evident). Câteva secunde am fost singură apoi a mai apărut cineva: o doamnă. I-am zâmbit. Apoi a mai apărut cineva. I-am zâmbit și acelei persoane. Și doamna căreia îi zâmbisem prima dată i-a zâmbit celeilalte persoane.
Apoi a mai apărut cineva și zâmbetul a început să se propage printre oamenii de pe peron. A fost un moment cu adevărat magic. Desigur, când a sosit metroul magia s-a risipit dar eu am rămas cu amintirea acelui sentiment plăcut.

Și de atunci zâmbesc.

Zâmbesc mereu oamenilor pentru că un zâmbet ne poate face ziua mai frumoasă, ne poate descreți fruntea preocupată de griji și probleme.

Dăruiți zâmbete oamenilor de lângă voi!
Garantez că nu vă costă nimic!

O zi minunată și plină de zâmbete și bucurie să avem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu