marți, 9 octombrie 2018

Bună dimineața cu bucurie de început de zi!

Astăzi este o zi mai bună decât cea de ieri, întrucât azi abia începe în timp ce ieri s-a terminat de mult.

Să facem azi tot ce n-am făcut ieri, să ajutăm azi oamenii pe care nu i-am ajutat ieri, să dăruim azi tot ce n-am dăruit ieri, să iubim azi tot ce n-am iubit ieri.

Pe scurt: să fim și noi astăzi mai buni decât am fost ieri!

Vraciul vă așteaptă și astăzi pe salteluța sa miraculoasă, pentru o oră de relaxare și pentru a vă elibera de durerile supărătoare de spate.

Amintiți-vă că terapia mixtă osteoarticulară face minuni, singura condiție fiind să vă faceți timp pentru sănătatea voastră și să veniți pe salteluța Vraciului.

O zi frumoasă și plină de gânduri bune să avem!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu