luni, 22 octombrie 2018


Bună dimineațaaaaa!

După un weekend care a trecut mult prea repede ca să înțeleg ceva din el, azi-dimineață eu, Vraciul, m-am trezit cu o totală lipsă de inspirație.

Așa ceva nu mi s-a mai întâmplat de multă vreme. De o oră și jumătate mă tot gândesc ce să vă scriu în această frumoasă și însorită dimineață de luni.

Până găsesc ceva interesant de zis, vă reamintesc că vă invit cu mult drag și bucurie pe salteluța mea vrăjită, să ne delectăm împreună cu o ședință terapeutică pentru recuperarea sănătății.

Numărul meu, deja binecunoscut, 0770.318.033 vă stă la dispoziție pentru programări, de luni până vineri, între orele 08:00 și 20:00.

Vă aștept cu un zâmbet cald și cu un ceai fierbinte de toamnă.

O zi minunată, plină de realizări și senin în suflet să avem!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu